»Šolska praksa kaže, da so interne ocene zelo visoke, kaže pa tudi to, da ima socialnoekonomski status, iz katerega otrok izhaja, zelo velik vpliv tudi na želje po nadaljnjem izobraževanju.«
»Vse to nam zelo otežuje delovanje, pri čemer nimamo nobenih zadržkov glede nadzora, želimo pa si, da bi sistem deloval tako, da bi nam pri delu pomagal in nas usmerjal k bolj kakovostnemu izvajanju pouka.«
»Višja izobrazba staršev pomeni tudi višje ocene otrok v osnovni šoli, torej ohranjanje socialno-ekonomskega statusa ali odražanje ekonomskega statusa na uspešnosti učenca.«
»Iz tega sledijo načrti o določenih brezplačnih zadevah, kot so malice, učbeniki, tudi v vrtcu deloma itd. Želja je, da so otroci čim bolj enaki, vprašanje pa je, kako se to potem izpelje, kakšen obseg finančnih sredstev potrebujemo, ampak osnovna ideja je zelo jasna.«
»Odločanje o nadaljevanju stavke so napovedali za čas po sestanku.«
»Rezultati po besedah Šterman Ivančič tudi kažejo, da ni zelo močne povezanosti dosežka s področja ustvarjalnega mišljenja z dosežki iz matematike, branja in naravoslovja.«
»Želim si imeti več motiviranih dijakov.«
»Zato si želi, da bi to prepustili dogovoru v sklopu kolektivne pogodbe in skupnega dogovora z vsemi relevantnimi deležniki, da se ne bi pojavil 'neposredni politični poseg pri tej odločitvi'.«
»Učencem je treba omogočiti koncentracijo in možnost za dobro učenje. Mobilni telefoni so motnja, kažejo znanstvene raziskave. Učence moramo pred to motnjo zaščititi.«
»O, to pa ja. Za ocene se zelo borijo, pa pravzaprav ne za visoke ocene, borijo se za petke. Ker nič manj kot pet, nič manj kot 100 odstotkov ni več dobro, kar je po mojem mnenju strašno skrb vzbujajoče, saj ta tekmovalnost ustvarja nesrečne otroke, ustvarja občutek, skorajda večne neuspešnosti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju